0
KONSTRÜKSYON GÖVDE
SESSİZ ÇALIŞMA
EN 676 / CE
İYONIZASYON VE UV
IP 40
MODEL / KAPASİTE
GENEL BİLGİLER
TEKNİK VERİLER
TEKLİF İSTE
MEDYA
SERTİFİKALAR
GENEL BİLGİ
 

 RF Seri                                                                     Kapasite: 50....1250 Kg/h

  NEDEN Rotary BRÜLÖR

                 

 

Sıvı yakıt ve yüksek vizkositelifueloil ve atık yağları veya yakıtları verimli bir şekilde yakmak için kullanılan bir tip brülördür. Rotary brülörler düşük yakıt basıncı ve yakıt sıcaklığında çalışabilen sistemlerdir. Buda diğer tip brülör sistemlerine göre daha az enerji tüketmektedir. Ağır yakıtlarda diğer püskürtmeli brülör nozullarında kısa sürede deformasyon ve tıkanmalar ve yakıt donmasından dolayı belli başlı bazı arızalar vermektedir ve verimli yanma oluşamamaktadır. Buda işletmelerde durma ve aksaklıklara neden olmaktadır. Bu tip yakıtlar püskürtmeli nozul sistemlerinde çalışırken kısa sürede pompa dişlisinde deformasyonlara neden olmaktadır. Bu tip ağır yakıtlarda çalışan püskürtmeli nozul brülörler çalışmaya başladıktan bir müddet sonra yakıt hava karışımında ve oransal çalışma esnasında verimli çalışamamaktadır. Rotary brülörler ağır yakıtlarda veya atık yağ ve yakıtlarında sorunsuz bir şekilde yakabilmesi için tasarlanmıştır. Rotary brülör çalışma ve durma esnasında yakıt donması viskositeden dolayı kirlenme vs kusurlar söz konusu değildir. Oransallık her zaman aynı şekilde kalabilmekte ve kolay bir şekilde yakıt kalorisine veya viskositesine göre ayarlanabilmektedir. Rotary brülörler sisteme göre birçok şey akuple edilebilir şekilde tasarlanmıştır. İkinci yakıt sistemi ve üretim aşamasında istenilen otomasyon sistemleri eklenerek müşteri ihtiyacına uygun hale getirebilmektedir.

Püskürtmeli nozul, sistemde yukarıda bahsettiğimiz yakıt tiplerinde ortalama oransallık 1/4’ ü geçememektedir. Rotary brülörlerde ise bu alan çok geniş olup 1/8’ e kadar sağlanmaktadır. Buda sistemin daha stabil ve verimli çalışarak daha az yakıt tüketmesini sağlar.

Rotarty brülörlerde çift yakıtlı olarak çalışabilme imkânı vardır. Rotary brülörlerde bir yakıttan diğerine geçişte herhangi bir mekanik işçilik v.s. işlemler gerekmemektedir. Sadece pano üzerinde bulunan yakıt şalterini istediğiniz yakıt tipine göre seçmeniz yeterlidir. Seçim yaptıktan sonra sistem istediğiniz yakıtla çalışabilmekte, zaman kaybı veya herhangi bir işçilik de işletmeniz durmamaktadır.

Rotary brülörler özel tasarlanmış fan ile daha sessiz ve daha verimli çalışabilmektedir. İstenirse fan kontrolü BROX’ un geliştirmiş olduğu otomasyon sisteminde invertör ile çalışabilmekte ve enerji maliyetini düşürmektedir.

 

                    

 Genel Özellikler

 

• Düşük yakıt sıcaklıkları ile çalışabilme imkanı

• Düşük yakıt basıncı ile çalışabilme imkanı

• Geliştirilmiş fan sistemi ile daha düşük ses

• Kompak yakıt hava sistemi

• Yüksek verim

• Hertürlü sıvı yakıtla sorunsuz çalışabilme

• Düşük bakım maliyeti

• Hertürlü kazan için uygulama ve montaj imkanı

• Bir çok yakıt tipine uygun çalışabilen rotary püskürtme teknolojisi ile daha verimli yanma sistemi.

• Çift yakıt sistemi Herhangi bir yakıta Kolay ve basit şekilde buton vasıtasıyla geçebilme.

• Geliştirilmiş otomasyon sistemi ile isteğe bağlı olarak elektronik kam ve oksijen kontrollü çalışabilme.

• 1/8 ORANINDA ORANSAL ÇALIŞABİLME .

 

 Kullanım Özellikleri
 

• HER TÜRLÜ BUHAR KAZANLARI KIZGIN YAĞ KIZGIN SU VE SICAK SU KAZANLARI VE BUHAR JENERATÖRLERİNDE

• ÖZEL TASARIM FIRIN LARDA

• KÖMÜR YAKMA SİSTEMLERİNDE HÜCRE ISITMA İLK YANMA OLUŞUMUNDA

• PETROL TESİSLERİNDE

• DRAYER SİSTEMLERİNDE

DAHA BİR ÇOK ALANDA UYGULAMA YAPILMAKTADIR.

  

       

TEKNİK VERİLER
 
 

TEKNİK ÖZELLİKLER

    

 

 rotatif-çanaklı-fuel-oil-brülörleri-fuel-oil-rotary-cup-burners

      

  1. Brülör Gövdesi

  2. Brülör Arka Kapağı

  3. Çift Yakıt Yakma Mekanizması

  4. Çanak Tahrik Motoru

  5. Kayışlı Tahrik Sistemi

  6. 1. Hava Girişi

  7. 2. Hava Girişi

  8. 2. Hava Klape Motoru

  9. 2. Hava Klapesi Yönlendirme Kolu

 

10. Sıvı Yakıt Valfi

11. Sıvı Yakıt Girişi

12. Sıvı Yakıt Geri Dönüşü

13. Kapak Switch

 14. Klemens Kutusu

 15. Pilot Alev Brülörü

 16. Pilot Gaz Valfi

 17. Ateşleme Elektrodu

 18. Alev Gözetleme

 
 

   
Tip Motor Gücü Sıvı Yakıt Yakıt Girişi
Yakıcı kW Vantilatör kW Elektrik Isıtıcı kW Kapasite kg/h
Min. Max.
RF 150 1,1 3 2 50 200 DN 15
RF 200 1,5 4 3 62 250 DN 15
RF 300 2,2 7,5 5 95 380 DN 15
RF 400 3 11 5 117 470 DN 15
RF 500 4 15 5 157 630 DN 20
RF 625 5,5 18 5 187 750 DN 20
RF 800 7,5 22 5 200 800 DN 20
RF 1000 7,5 22 7,5 250 100 DN 20
RF 1100 11 30 7,5 275 1100 DN 25
RF 1250 11 30 7,5 312 1250 DN 25