0
KONSTRÜKSYON GÖVDE
SESSİZ ÇALIŞMA
EN 676 / CE
İYONIZASYON VE UV
IP 40
MODEL / KAPASİTE
GENEL BİLGİLER
TEKNİK VERİLER
TEKLİF İSTE
MEDYA
SERTİFİKALAR
GENEL BİLGİ
 

 RFG Seri                                                                     Kapasite: 50....1248 Kg/h

  NEDEN Rotary BRÜLÖR

                 

 

Sıvı yakıt ve yüksek vizkositelifueloil ve atık yağları veya yakıtları verimli bir şekilde yakmak için kullanılan bir tip brülördür. Rotary brülörler düşük yakıt basıncı ve yakıt sıcaklığında çalışabilen sistemlerdir. Buda diğer tip brülör sistemlerine göre daha az enerji tüketmektedir. Ağır yakıtlarda diğer püskürtmeli brülör nozullarında kısa sürede deformasyon ve tıkanmalar ve yakıt donmasından dolayı belli başlı bazı arızalar vermektedir ve verimli yanma oluşamamaktadır. Buda işletmelerde durma ve aksaklıklara neden olmaktadır. Bu tip yakıtlar püskürtmeli nozul sistemlerinde çalışırken kısa sürede pompa dişlisinde deformasyonlara neden olmaktadır. Bu tip ağır yakıtlarda çalışan püskürtmeli nozul brülörler çalışmaya başladıktan bir müddet sonra yakıt hava karışımında ve oransal çalışma esnasında verimli çalışamamaktadır. Rotary brülörler ağır yakıtlarda veya atık yağ ve yakıtlarında sorunsuz bir şekilde yakabilmesi için tasarlanmıştır. Rotary brülör çalışma ve durma esnasında yakıt donması viskositeden dolayı kirlenme vs kusurlar söz konusu değildir. Oransallık her zaman aynı şekilde kalabilmekte ve kolay bir şekilde yakıt kalorisine veya viskositesine göre ayarlanabilmektedir. Rotary brülörler sisteme göre birçok şey akuple edilebilir şekilde tasarlanmıştır. İkinci yakıt sistemi ve üretim aşamasında istenilen otomasyon sistemleri eklenerek müşteri ihtiyacına uygun hale getirebilmektedir.

Püskürtmeli nozul, sistemde yukarıda bahsettiğimiz yakıt tiplerinde ortalama oransallık 1/4’ ü geçememektedir. Rotary brülörlerde ise bu alan çok geniş olup 1/8’ e kadar sağlanmaktadır. Buda sistemin daha stabil ve verimli çalışarak daha az yakıt tüketmesini sağlar.

Rotarty brülörlerde çift yakıtlı olarak çalışabilme imkânı vardır. Rotary brülörlerde bir yakıttan diğerine geçişte herhangi bir mekanik işçilik v.s. işlemler gerekmemektedir. Sadece pano üzerinde bulunan yakıt şalterini istediğiniz yakıt tipine göre seçmeniz yeterlidir. Seçim yaptıktan sonra sistem istediğiniz yakıtla çalışabilmekte, zaman kaybı veya herhangi bir işçilik de işletmeniz durmamaktadır.

Rotary brülörler özel tasarlanmış fan ile daha sessiz ve daha verimli çalışabilmektedir. İstenirse fan kontrolü BROX’ un geliştirmiş olduğu otomasyon sisteminde invertör ile çalışabilmekte ve enerji maliyetini düşürmektedir.

 

                    

 Genel Özellikler

 

• Düşük yakıt sıcaklıkları ile çalışabilme imkanı

• Düşük yakıt basıncı ile çalışabilme imkanı

• Geliştirilmiş fan sistemi ile daha düşük ses

• Kompak yakıt hava sistemi

• Yüksek verim

• Hertürlü sıvı yakıtla sorunsuz çalışabilme

• Düşük bakım maliyeti

• Hertürlü kazan için uygulama ve montaj imkanı

• Bir çok yakıt tipine uygun çalışabilen rotary püskürtme teknolojisi ile daha verimli yanma sistemi.

• Çift yakıt sistemi Herhangi bir yakıta Kolay ve basit şekilde buton vasıtasıyla geçebilme.

• Geliştirilmiş otomasyon sistemi ile isteğe bağlı olarak elektronik kam ve oksijen kontrollü çalışabilme.

• 1/8 ORANINDA ORANSAL ÇALIŞABİLME .

 

 Kullanım Özellikleri
 

• HER TÜRLÜ BUHAR KAZANLARI KIZGIN YAĞ KIZGIN SU VE SICAK SU KAZANLARI VE BUHAR JENERATÖRLERİNDE

• ÖZEL TASARIM FIRIN LARDA

• KÖMÜR YAKMA SİSTEMLERİNDE HÜCRE ISITMA İLK YANMA OLUŞUMUNDA

• PETROL TESİSLERİNDE

• DRAYER SİSTEMLERİNDE

DAHA BİR ÇOK ALANDA UYGULAMA YAPILMAKTADIR.

 

TEKNİK VERİLER
 
 

TEKNİK ÖZELLİKLER

    

 

 rotatif-çanaklı-çift-yakıtlı-brülörler-dual-fuel--rotary-cup-burners

 

  1. Brülör Gövdesi

  2. Brülör Arka Kapağı

  3. Çift Yakıt Yakma Mekanizması

  4. Çanak Tahrik Motoru

  5. Kayışlı Tahrik Sistemi

  6. 1. Hava Girişi

  7. 2. Hava Girişi

  8. 2. Hava Klape Motoru

  9. 2. Hava Klapesi Yönlendirme Kolu

10. Sıvı Yakıt Valfi

11. Sıvı Yakıt Girişi

12. Sıvı Yakıt Geri Dönüşü

 13. Gaz Girişi

 14. ÇiftSelenoid Valf

 15. Gaz Kaçak Kontrol Switch

 16. Max Gaz Switch

 17. Min Gaz Switch

 18. Servomotor Klape

 19. Kapak Switch

 20. Klemens Kutusu

 21. Pilot Alev Brülörü

 22. Pilot Gaz Valfi

 23. Ateşleme Elektrodu

 24. Alev Gözetleme
 

   
 
Tip Kapasite Gaz Giriş Çapı Kapasite kg/h Çalışma Şekli
Min. Max. Gas Fuel-Oil Min. Max.
RFG 150 557 2230 DN 40 DN 15 49 198 Oransal
RFG 300 1065 4260 DN 65 DN 15 95 378
RFG 300 B 1206 4850 DN 65 DN 15 107 430
RFG 400 1319 5278 DN 80 DN 15 117 468
RFG 500 1748 6992 DN 80 DN 20 155 620
RFG 625 2109 8436 DN 80 DN 20 187 748
RFG 800 2245 8978 DN 100 DN 20 199 796
RFG 1000 2820 11280 DN 100 DN 20 250 1000
RFG 1100 3102 12407 DN 100 DN 25 275 1100
RFG 1250 3519 14076 DN 100 DN 25 312 1248